Evanđelje po Luciferu

utorak, 02.05.2006.

Pozdrav svima! Nešto o dobru i zlu, i o mojim planovima.

Evo nisam se javljao ovdje punih 40 dana; taj broj, inače, u kršćanskoj simbolici (to je u gotici bilo jako korišteno) broj je pročišćenja i oslobođenja, pa je tako npr. moj Braco bio 40 dana u postinji, kada se trapio, pročišćavao i moja iskušenja savladavao.

A i Sotona, naravno, podvrgnut je iskušenjima, jer, kako više puta pisah, dobro i Zlo, jin i jang su uvijek povezani, i kako je dobro napastovano od zla, tako je i zlo napastovano od dobra, a i meni samom katkad nije lako razaznati koje je koje!

Ne bi li se svatko, tko sebe smatra dobrim, koji suosjeća sa onima u nevolji, morao zamisliti nad novozavjetnom poukom da mu nakon smrti, kad ode u raj, neće biti dozvoljeno biti suosjećajan, kako pisah u propovijedi o Lazaru i bogatašu?

Mene, recimo, to pitanje muči. A ako sam osuđen mučiti samoga sebe, da li sam onda zao kada mučim druge, a to je zapravo po odredbi Oca koji meni predaje ne samo duše,nego i tijela sposobna za patnju, da ih kazni za grijehe, što su mojim napastima popustili.

Vidim, da i kroz to razdoblje ima u prosjeku 27 "hits" dnevno, što mi je milo.

Ako mi bude volja, povremeno ću možda nešto napisati ovdje ponovo.

A ima još metafizičkih i teoloških tajni, koje idu dalje od onoga, što sam do sada napisao ovdje, i koje se mučim artikulirati. Pisah vam više puta, o toj muci s riječima! Jezik je konačan, duh je bskonačan. Pa sam zato odlučio ostaviti to po strani i srediti ono, što sam do sada napisao, prije nego krenem dalje. Kao što najavih, pripremam knjigu. Jedan je ciklus zatvoren, u onome što sam u šest mjeseci objavio ima obilje materijala, koji treba srediti.
- 13:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.